Poznaj nowy wizerunek marki

Po kilkunastu latach zdobywania wiedzy i nowych doświadczeń postanowiliśmy wykonać kolejny śmiały krok w przód, stawiając na znaczące dla dalszego rozwoju firmy Weninger innowacje z zakresu oferowanych produktów oraz odbioru marki wśród Klientów. Rok 2017 stał się dla nas czasem realizacji założonych celów oraz czasem umocnienia na rynku naszej marki, dzięki  nowej strategii marketingowej i  dopasowanej do potrzeb nowoczesnej identyfikacji wizualnej.

Poniżej przedstawiamy szczegóły przeprowadzonego rebrandingu wraz z efektami zastosowanych zmian. Zapraszamy.

Poprzednia wersja logo Weninger

Nowoczesny znak graficzny

Dotychczasowy logotyp firmy Weninger zmieniliśmy na bardziej wyrazisty i czytelny. Teraz wyraźniej zaakcentowana jest nazwa firmy oraz nowy sygnet „W”, który jest jasnym nawiązaniem do nazwy. Znak jest nakreślony w wyrazisty i geometryczny sposób, kojarzący się z solidnością, co dla nas ważne z czymś stałym i pewnym. Jednocześnie przywodzi skojarzenia z symbolem nieskończoności, wyrażającym potencjał firmy otwartej na wyzwania, nie stawiającej sobie granic. Bardziej wyrazista identyfikacja wizualna jest jednocześnie wyrazem zdecydowanych kroków prowadzących w niedalekiej przyszłości do poszerzenia oferty produktowej o nowe kolekcje paneli laminowanych, nowe grupy produktowe oraz najnowsze rozwiązania technologiczne.

Nowa wersja logo Weninger

Zmieniona strona internetowa Weninger.pl

Ważne było dla nas, by nowa strona internetowa Weninger.pl stała się bardziej intuicyjna oraz przejrzysta dla jej odbiorców, naszych Klientów. Nadaliśmy jej więc nowoczesnego charakteru, dostosowując w ten sposób witrynę marki do aktualnie panujących trendów. Witryna jest w pełni responsywna, co oznacza, że użytkownicy mogą, nie rezygnując z czytelności i wygody obsługi, przeglądać treści na urządzeniach stacjonarnych oraz mobilnych. Zmiany wizualne pozwoliły także podkreślić nowe hasło reklamowe marki, charakter branży, w której działamy oraz najważniejsze informacje o firmie, korespondujące na stałe z naszymi wartościami.

Postaw na Weninger – nowe hasło reklamowe

Zmodyfikowaliśmy dotychczasowe podejście do marketingu, decydując się na nowe technologie i otwarte formy komunikacji z każdym z Państwa. Na absolutnie nowe hasło reklamowe wybraliśmy POSTAW NA …, które nawiązuje do głównego produktu naszej firmy (paneli podłogowych) i łączy je z tym, co dla nas najważniejsze: atrakcyjnym designem, jakością i świadczonym serwisem, nowoczesnym wnętrzem i innowacyjnością oferowanych produktów.

Stawiamy na stałą współpracę z projektantami i najlepszy kontakt z naszymi odbiorcami. Nasze nowe działania przekładają się na wzmocnienie strategii marketingowej w sieci, uruchomienie kampanii AdWords i remarketing w wyszukiwarce Google.

Jednocześnie z nieskrywaną przyjemnością, informujemy, że znaleźć nas można na portalach społecznościowych Facebook i Instagram. Wiele przydatnych artykułów postanowiliśmy umieszczać na świeżo uruchomionym blogu firmowym, który jest nawiązaniem do nowej odsłony marki i naszego nieograniczającego nas hasła (www.postawna.pl), do którego obserwowania serdecznie zapraszamy.

Wszystko po to, aby podkreślić nasze cele oraz ambicje wzmacniając jednocześnie rozpoznawalność Marki, którą tworzymy z zaangażowaniem i pasją. Zapraszamy, Postaw na panele, Postaw na Weninger.

 

Leave a comment